Повернення товару

Терміни поставки та повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.< /p>

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості

Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист прав споживачів» у редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами, доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців (Затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків та торгівлі України від 29.03.99р. №199). Акційний товар обміну та поверненню не підлягає! Товари, що належать до категорії Санітарно-гігієнічне обладнання обміну та поверненню не підлягають.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Списку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Обміну або поверненню підлягає товар, який не був у використанні, а також збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом із технікою.

При поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією в інше місто , згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

Умови повернення  товарів неналежної якості

Відповідно до статті 8-ї Закону України "Про захист прав споживачів" у разі, якщо протягом гарантійного терміну у виробі було виявлено недоліки, покупець має право на безплатне усунення таких недоліків. Це означає, що якщо в процесі експлуатації вами виявлено будь-які несправності, товар необхідно відправити до СЦ для усунення дефекту в роботі. Якщо СЦ встановить, що поломка сталася з вини виробника, обов'язково здійснить безкоштовне усунення причини неполадки. 

Гарантійне обслуговування не надається, якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було проведено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару
  • серійний та/або IMEI номер, змінений, стерт, відсутній, не може бути встановлений

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або експлуатації (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо) .)
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ), збройних конфліктів
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання та/або підключення товару до інших виробів
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу
  • збереження інформації на жорсткому диску та інших інформаційних носіях

Обмін або повернення несправного товару, що був у використанні, здійснюється лише за наявності «Акту технічного стану», виданого покупцеві авторизованим сервісним центром, з висновком про те , що умови експлуатації не були порушені, та спеціалістами СЦ встановлено неможливість здійснення гарантійного ремонту у встановлені законом строки та товар підлягає обміну за місцем придбання. Тільки надання нам такого акту СЦ уможливлює повернення/обмін товару, що був в експлуатації на новий виріб.

Перед первинною експлуатацією або самостійним підключенням техніки, уважно та в повному обсязі прочитайте посібник з експлуатації та умови надання гарантії виробником. Переконайтеся, що самостійний монтаж техніки не призведе до відмови у гарантійному обслуговуванні з боку уповноваженого виробником СЦ.

 

 Звертаємо Вашу увагу!

Якщо ви повернули новий товар, який задовольняє зазначеним вище вимогам до повернення, то сплачені вами за товар кошти будуть вам повернені не пізніше ніж через 7 робітників днів, якщо товар не належить до групи складно-технічних; або не пізніше ніж 14 робочих днів, якщо товар належить у групі складно-технічних, а значить, буде потрібно підтвердження від сервісного центру факту того, що товар не використовувався і не втратив своїх споживчих якостей.

Повернення товару  та  коштів відбувається тільки в нашому офісі.


 

Адреса офісу: г. Київ, вулиця В. Верховинця, 10
Графік роботи: Пн - Пт: з 09:00 до 18:00, Сб - Нд: Вихідні дні
Телефон: (044)503-85-6, (093)578-14-10

 

 

icon_viber icon_teleg icon_whatsapp icon_email icon_callback